tisdag 14 januari 2014

Mått 14/1 -14

                             

                       14/11            14/1                Skillnad
    
Lår                 72 cm           65 cm                -7 cm
Överarm       42,5 cm        37,5 cm               -5 cm
Rumpa         129 cm         117 cm               -12 cm
Mage            142 cm         121 cm               -21 cm
Midja           115 cm         102 cm               -13 cm

 

Alla mått rör på sig. Jag märker inte av låren och överarmarna men magen, där har 21 cm försvunnit och det märks verkligen. Fick höra i går att min mage blivit försvunnit av en vän. Det är roligt att höra! Rumpan har tappat  12 cm, de hade jag gärna haft kvar dock!

Nu gick det två månader mellan måtten, jag vet inte om det är lagom eller om jag ska uppdatera varje månad

3 kommentarer:

  1. Jag tar nya bilder varannan och nya mått varannan. Så varje månad får jag någon dokumenterad förändring :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh smart. Idag är det två månader sen jag tog kort. Men jag ska nog vänta med nya till nästa månad. För det är kul med något varje månad och det är nog för ofta att ta varje.

      Radera
  2. Åh smart. Idag är det två månader sen jag tog kort. Men jag ska nog vänta med nya till nästa månad. För det är kul med något varje månad och det är nog för ofta att ta varje.

    SvaraRadera