lördag 5 april 2014

Tappa hår!

Nu är jag där. Det är 3,5 månad sen jag opades och nu faller håret. Jag har läst massor om biotin, selica och stora hårkuren. Men nu har jag fått bekräftat från såväl sjukhuset som opade mig, frisör och apotekare att inget hjälper i dessa fall. Det är inbillning och slump om man får effekt. Har man bara ex en svag hårkvalitet, torr hårbotten eller likanade så kan det hjälpa men när det beror på viktnedgång är det bara att gilla läget och se fram emot att det kommer bli bättre när man blir viktstabil :)

1 kommentar:

  1. Jag tappade kopiösa mängder hår efter op. Gjorde det länge också.. tappar fortfarande hår men tycker att det är mer normalt nu.. men jag ser och känner hur håret har börjat växa ut igen.. har små tussar här och var med kortare hår. ;)

    SvaraRadera