torsdag 28 november 2013

Dagen efter!

Nu är det ett och ett halvt dygn sen jag opererades ungefär. Jag mår helt okej. Magen är i lite uppror ibland men annars är det okej.

Jag har mest ont i axeln. Vanligt efter bukoperationer då man blåser upp buken med gas.

Idag har fokus legat på att dricka, jag har även provat en dl yoghurt och en varma koppen. Det gick bra.

Läkaren ville skriva ut mig idag men jag bad om att få stanna en natt till. Mest för att få en chans att prova lite mer soppa innan jag beger mig hemåt. Efter min galloperation för två månader sen så åkte jag hem för tidigt, det gör jag inte om igen.

Det är bara jag och en till tjej på hela avdelningen så här är väldigt lugnt och skönt. Jag har en 4-sal för mig själv.

Nu ska jag vila en stund till framför tvn sen ska jag äta lite mer varmakoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar