onsdag 7 januari 2015

Vacker figur, smal midja och fina former.

I dag har jag varit och provat brudklänning. Och köpt. Jag har hittat min drömklänning. Den är som gjord för  mig och fantastisk vacker!

Det är så speciellt att under många timmar prova klänningar och få kommentarer om hur det ser ut. Det har oroat mig.

Jag har fått en väldigt klinisk syn på kroppen efter barn och operation. Min kropp har burit barn, tar mig fram, gör inte ont och ger mig massa njutning och glädje.

Sen är min kropp välbehållen efter att ha burit ett barn, ammat i ett år och gått ner mycket i vikt. Men när jag stod så på display och får höra saker som att jag har en väldigt smal midja, vackra former och bra proportioner så känns det konstigt och som om de ljuger.

Vad det blev för klänning visar jag inte, inte innan bröllopsdagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar