torsdag 13 november 2014

Ettårs!

I dag var jag tillbaks i Landskrona för återbesök. Och det gick helt fantastiskt!

Alla prover var helt perfekta, jag är noga med vad jag äter och ser till att få i mig bra saker så jätteförvånande är det inte men helt fantastiskt att få det bekräftat liksom.

Vi pratade om hänget och vilka kriterier  som man ska uppfylla. Jag har knappt något häng men det kan ju ändras till tvåårs då remiss är aktuellt. Vi kan få buk och bröstplastik. Man ska bland annat ha gått ner 80% av sin övervikt och det har jag redan gjort trots att man förväntas gått ner runt 60% till ettårsdagen. 

Sen är det ändå inte aktuellt eftersom jag dels inte har något häng och  även om jag skulle få mer vill jag vara klar med barn innan och ammat klart. Så om några år kanske om det behövs.

Vi pratade om allt möjligt; mat, vitaminer, graviditet, vatten, motion och viktnedgång.

Allt ser bra ut! Förutom att jag dricker förlite vatten.  Jag vet. Jag dricker typ en liter kaffe om dagen men ungefär noll vatten. Bättring ska ske!

För ett år sen var det flytstart tänk om jag vetat då hur bra allt skulle bli!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att allt såg bra ut och att du fick bekräftat att du gör bra och rätt! :) Skönt att du inte har något häng direkt att tala om! :)
    Hur mycket vatten dricker du om dagen då ungefär?

    SvaraRadera