måndag 2 december 2013

Allt flyter på!

Ja, det är soppor på längden och tvären. Jag kämpar med vatten och annan dricka. Jag har inte speciellt ont utan tar alvedon lite sporadiskt. Just nu ser matbutikerna ut sådär, dag 5 efter operation.

0700 Frukost (1-1,5 dl yoghurt)
0900 Mellis (1,5 dl mjölk)
1100 Lunch (1-1,5 dl soppa)
1400 Mellis (1 dl yoghurt)
1700 Middag (1-1,5 dl soppa)
1900 Mellis (1dl mjölk)
2100 Kvällsmål (1,5 dl yoghurt)

Utöver detta försöker jag dricka massor. Kravet är 1,5 dl. Det lite kämpigt. Variationen är sådär! Men i kväll tänkte jag prova mannagrynsgröt, väldigt lös med mjölk och kanel.

Snart är det dags för invägning! Jag tänkte ha onsdagar som invägning. Det är en bra dag. Mitt i veckan och så blir det jämnt eftersom op var på en onsdag. Men visst, klart jag har ställt mig på vägen sen jag kom hem! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar