tisdag 2 december 2014

Träning!

Det är så ovant. Jag är en sån som tränar regelbundet. Och inte hatar det. Kanske är det för att jag tränar med en sjukgymnast så det är ju som att ha en personlig tränare som har stenkoll på allt. Passet är oftast 45 minuter. Och består av 15 minuter uppvärmning -jogga på löpband eller cykel. Sen är det 30 minuter styrka - alltid kroppsövningar med gummiband eller eget motstånd. En del hatövningar som plankan och andra lättare som bäckenlyft. Men det är så skönt att veta att alla övningar är anpassade för mig och min muskulatur och mina förbättringsområden! Och han är ned hela tiden för att se att jag gör övningarna precis rätt.

Tänkte bjuda på en bild från min fina utsikt över clemenstorget, men att springa och ta kort samtidigt gick sådär. Och en buss döljer utsikten. Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar