onsdag 5 mars 2014

Vägning vecka 14

Flytstart: 130 kg
Operationsdagen: 122 kg

I dag: 96.1 kg
Total viktnedgång : 33.9 kg


2.1 kilo sen förra veckan! Vilket fantastiskt resultat!

Nästa delmål är inte långt borta, ett par kilon till så räknas jag inte som fet längre. Nu är det ca 16 kilo kvar till BMI 27 och vad de på obesitasmottagningen i landskrona ansåg vara ett bra mål. Jag tänker ta sikte på BMI 25. Alltså ca 20 kilo kvar. Herregud, när jag började hade jag 55 kilo till BMI 25. Nu är det "ynka" 20 kilo. 

Undra när jag nått min målvikt? Tills december nästa år då det gått ett år sen operationen eller tidigare? Eller kanske senare. Vi får se! 

Än har dessutom huden dragit ihop sig jättefint! När började ni andra få häng? För efter mina nästan 35 kilo så syns det inget mer än en mindre mage.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar